A nagynevű kerékpárgyártó gondolt egyet és beállt az ebikegyártók közé, létrehozva az E-Allroad sorozatot, amely tökéletes az aktív kerékpárosok számára.

Az E-Allroad változat az útspecifikus változat, amelyí gyakorlatilag egy fittnes bicaj (egyenes kormányos országúti).  Ezt erősíti a Kenda a kényelmes geometria, a könnyű súly és a sportos felépítés.

Sárvédő, beépített lámpa, nagy méretű hajtássor. A motor a hátsó tengelyen.

A Bianchi is követi azt a technológiát, amelyet a Specialized is (erről itt írtunk), hogy nagyon könnyű ebike-okat hoznak létre viszonylag kisebb teljesítményű motorral és akkumulátorral. Így a könnyű súly ára a kisebb teljesítmény, viszont az egész bicaj nem lesz több 15-16 kg-nál, ami azt eredményezi, hogy alig kell használni az elektromotort, mivel a 15kg kb. egy átlagos túrabicaj súlya. Ez a technológia annak kedvez, aki sokkal többet akar beletenni a bicajozásba, többet akar sportolni, tekerni, mivel – erőnléttől függően – 5-7%-os emelkedő alatt be sem kell kapcsolni a motort. Ezért hatótávban ugyanott lesz, sőt, sokkal előrébb, mint egy “hagyományos” ebike-kal, ahol nagy a motor és az akku teljesítménye, viszont a 25kg-os súly annak nagyrészét elveszi (mivel már 2-3%-on is használni kell a motort).

Az biztos, ezzel a bicajjal tekerni már-már “normál bicajos” érzés, a kis súly és a jó kezelhetőség szinte észrevétlenné teszi a motort (amely a hátsó tengelybe van építve).

Sportos geo, keskeny gumik: sportolásra tervezve

A motor és a rásegítés kezelhetősége a Specialized-nél jobban meg van oldva, ott a felsőcsőre tették, itt az alsó vázcsövön található és csak egy gombja van,amit nyomogatva kell beállítani a rásegítés mértékét és a lámpa kapcsolását (beépített lámpái vannak!).

Akárhogy is nézzük, a kerékpár nagyon egyedi, kifejezetten sportos és különleges. Érdemes kipróbálni!

Főbb jellemzők és előnyök

A motor (Motion x35 plus) egy hátsó agymotor, amelynek 250 watt teljesítménye elegendő bármilyen dombra, bármilyen meredek is legyen.
Az akkumulátor 250 Wh-os.Ez elegendő energiával rendelkezik a hosszú utazásokhoz és bővíthető a hatótávolság egy második akkumulátorral (külön megvásárolható).
A beépített lámpák és a mászásokat lehetővé tevő nagy méretű fogaskerekek további kényelmet adnak. A csomagtartó és a sárvédő pedig a túrázást teszi lehetővé.

(Részletes tesztünk itt olvashatja).

Adatok:

  • Váz: Impulso e-Allroad TRK alu VillaBianchi Full carbon
  • Motor teljesítmény: 40 Nm
  • Kormány: Velomann rise PG Alloy 606, kormányszár: Velomann, Alloy 6061
  • Motor: Mahle Ebikemotion X35 Plus 250W
  • Akkumulátor: Ebikemotion X35+ 250Wh, akku kapacitás: 250 Wh
  • Váltókar: Shimano Deore SL-M5100-R 1x11sp FékShimano BR-UR300
  • Hajtás: Fsa Omega MegaExo 40T, 170mm
  • Sor: Shimano CS-M5100-11, 11sp, 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42T
  • Első agy: Formula RX-812 Road Disc MárkaBianchi
  • Nyeregszár: Velomann AL6061 NyeregVelomann, steel rails
  • Gumi: Kenda Flintridge 700×35